Nehylčův memoriál 2015

17.10.2015 18:37

Tak jsem dnes paničce udělal radost poslušností, získal jsem v ZMMP 56 bodů, to jsem nikdy nedostal, lehal jsem do mokré studené trávy, jen pro aport jsem vystřelil jak srnka, to mě stálo 2 body a nějaké další nepřesnoti další 2, ale bylo to moc pěkné, alespoň to říkali. No a pak přišly speciální cviky a jediné, co jsem si přál, aby nebyly na zadním cvičišti, se nesplonilo. Cvičil bych v blátě, v lese, ale vzadu na cvičáku ne, píchá mně tam do holého bříška ostnatá tráva, přesto jsem strašně chtěl paničce předměty nosit, ale vždy jsem s nimi odešel na cestu a už nechtěl mezi ty ostnáče znovu... Je to škoda, mohl jsem být mnohem lepší, fakt mě to baví, tak se paničko, nezlob. Ale ona se prý nezlobí, má mě i tak ráda a prý zase někam na jaře půjdeme, nebo ještě na podzim?