Mikulášský závod s Helppes

08.12.2018 20:33

Dnešní sobotu jsme s paničkou nelenošili.Vydali jsme se už vlastně tradičně do areálu Helppes na Mikulášský závod. Tentokrát se mi tam líbilo víc, než jindy. Vyhladovělý po nemoci jsem zdrhnul z odložení a pochutnal si na nastražených dobrotách... A protože já nemám nikdy dost, při vyslání pro aport jsem rovnou letěl přes celej cvičák zase k těm mističkám s ňamkami... No pobavil jsem všechny a o to vlastně jde... Jinak jsem byl šikula, provedl jsem paničku skrz dráhu plnou překážek,našel skleničku s kořením a ona už měla jen poznat,co to je a co myslíte,připravila mě o cenné bodíky,spletla si majoránku s oregánem... Pak se netrefila bramborou do cíle a já to musel zachraňovat hledáním rukavice, běháním v tunelu a nakonec jsem skončil v pekle... Teď už chrním v pelíšku, byl to moc pěkný den, doufám,že za týden u nás na cvičáku se také "Mikuláš" povede...