Mikulášský závod s Helppes

06.12.2014 19:03

Tak jsem dnes jel s paničkou za čertem. Včera jsem Jitce ukradnul čokoládového čerta a Mikuláše a samozřejmě jsem je sežral i s obalem. Není mi akorát, ale za celý den v zimě, blátě se mi už udělalo lépe. Cvičil jsem pěkně, abych si to u paničky trochu vyžehlil, jen uličkou plnou pamlsků jsem neprošel, všechno bych jim to tam sežral, tak mě raději panička odvedla. Jinak jsem paničku vedl bludištěm a ona byla slepá a hluchá. Jsem malý, tak mi to moc nešlo, na přivolání jsem vždy přiběhl, odložení jsem měl i v tom blátě perfektní. Když byla panička na vozíku, podal jsem jí rukavici a i do bedýnky jsem ji uklidil. Pamlsek v ponožce mezi dalšími asi 10ti ponožkami prázdnými jsem našel a pořád to stačilo jen na poslední 25. místo. To ale nevadí, přispěli jsem na dobrou věc, páníčkovi jsem vyhrál pivo, sobě granule a panička má dobrý pocit z věnované částky na výcvik psů.Já byl také v pekle, to byla psí bouda, kam dávali pejsky, kteří zlobili... Ale čert říkal, že prý se do příště určitě polepším, tak uvidíme.