Miklulášská pro psy

28.11.2015 16:18

Rok se s rokem sešel, a přesto, že jsem toho mnoho zažil a přežil, jsem se zase mohl zúčastnit báječné akce pro psy se psy. Tentokrát panička zatajila něco málo lumpáren, co jsem provedl a dostal jsem od Mikuláše pochvalu a také spoustu dobrot a pro paničku limonádu. Byl jsem pak tedy moc šikovný, abych si tu pověst hodného pejska nepokazil. Pěkně jsem sundal paničce z hlavy čepici, no , musela se dost sehnout, abych na ni doskočil, hezky jsem aportoval ztracenou berličku, nechal jsem se povozit v pekelném kolečku a ani čertů jsem se nebál. Jen provést paničku uličkou překážek jsem nedokázal, jsem na to moc malý, ale s tím nic nenadělám, ale snažil jsem se. Celkem jsem získal 168 bodů z 250 a to je na jezevčího kluka až, až. Tak zase za rok, už se těšíme.